Reklamacije in menjava

Vračilo in vračilo kupnine

Kupec ima pravico vrniti prejeto blago v roku 14 dni, pisno po elektronski pošti, da prodajalca obvesti o odstopu od naročila, ne da bi moral navesti razlog. Obvestilo o odstopu se lahko uporabi s tem obrazec za odstop ali z nedvoumno izjavo, iz katere je razvidno, da odstopa od pogodbe (naročila). Edini nadaljnji strošek, ki bremeni kupca, so stroški pošiljanja blaga nazaj prodajalcu. Obvestilo se šteje za sprejeto, če je bila pošiljka odposlana nazaj v dodeljenem roku. Na pošiljkah ne sprejemamo gotovine. Blago je treba prodajalcu vrniti v roku 14 dni od obvestila o odstopu.

Prejeto blago je treba vrniti nepoškodovano in v enaki količini, razen če je bilo blago uničeno, razvajeno, izgubljeno ali količina zmanjšana zaradi krivde kupca.

Pri vračilu blaga, za katerega je bila ob nakupu uporabljena promocijska koda, se znesek šteje za popust in za vračilo ni dolžan (povrnemo povrnjeno vsoto).

Plačilo naročila bomo vrnili v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v roku 14 dni po prejetju vrnjene pošiljke na naš naslov. Nadomestila se nakažejo na bančni račun kupcev.

Prodajalec bo povrnil plačila z istim načinom, ki ga je uporabil kupec, razen v primeru, da je kupec izrecno zahteval drugačno metodo in prodajalec ne bo povzročil dodatnih stroškov. Za podrobnejše informacije o postopku vračanja pošljite e-pošto na wecare@extragifts.com.

V primeru, da kupec blago pošlje nazaj v dodeljenem 14-dnevnem roku in zahteva vračilo, bo prodajalec kupcu povrnil znesek izdelka/ov po prejemu blaga ali izdelka.

Kupec lahko uveljavlja svojo pravico, ki izhaja iz pomanjkljivosti proizvodnje, če prodajalca obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Kupec mora v obvestilu podrobno opisati napako in prodajalcu omogočiti vpogled v napako. V primeru, da želi kupec uveljaviti svojo pravico do povračila, je prodajalec dolžan le povrniti stroške blaga. Prodajalec ne odgovarja za napake na blagu, ki so se pojavile dve leti po nakupu.

Okvara je proizvodna napaka, če:

  1. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo;
  2. izdelek nima značilnosti, potrebnih za posebno uporabo, za katere kupec kupuje izdelek, za katerega prodajalec ve ali bi ga moral vedeti;
  3. izdelek nima lastnosti in lastnosti, ki so bile izrecno ali implicitno dogovorjene ali predpisane;
  4. je prodajalec dostavil izdelek, ki se ne ujema s prikazanim vzorcem ali modelom, ali če je bil vzorec ali model prikazan samo v informativne namene.

Če ima izdelek napako v proizvodnji in je prodajalec o tem pravilno obvestil kupca, ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva, da:

  • prodajalec popravi pokvarjeno blago oz
  • povrne del vrednosti blaga sorazmerno z napako oz
  • nadomešča blago z napako z novim blagom brez napake oz
  • vam povrne vrednost nakupa.

Vračila niso možna za programsko opremo, avdio in video pripomočke ali če je kupec odprl varnostni pečat, uporabil izdelke itd.

Vračilo blaga

Če ste kupili izdelek napačne velikosti ali vam izdelek ne ustreza, ga lahko zamenjate za drug izdelek v 14 dneh od prvotnega nakupa. Neprimernega izdelka je treba nepoškodovano poslati nazaj na povratni naslov in sporočiti nam morate, s čim ga želite nadomestiti. Morebitne razlike v cenah med neprimernim in nadomestnim izdelkom lahko pokrijete z doplačilom ali vračilom na vaš bančni račun.

Kako vrniti naročeno blago?

Ker je s spletnim nakupovanjem težko dobiti resnično perspektivo izdelkov, kupcem omogočamo, da izdelke vrnejo in zamenjajo v zakonskih okvirih. Za postopek vračanja brez zapletov sledite spodnjim navodilom:

  • Embalažo previdno odprite, poskušajte jo čim manj poškodovati in hraniti v nespremenjeni količini.
  • Ko preizkušate oblačila, preverite, ali ustreza velikost oblek pod njimi, ne na goli koži.
  • Izdelki, namenjeni vaginalni, analni in oralni uporabi, in drugi izdelki, ki pridejo v stik s telesnimi tekočinami, niso upravičeni do vračila zaradi zdravstvenih in higienskih razlogov, potem ko so bili uporabljeni.
  • Pazite, da izdelkov ne poškodujete, razmažete ali praskate, saj poškodovani izdelki niso upravičeni do vračila.
  • Ne odpirajte izdelkov z varnostnimi tesnili. Če je bil pečat pokvarjen, povratki niso mogoči (avdio / video vsebina).
  • Izdelki z vidnimi sledovi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso upravičeni do vračila zaradi zdravja in higiene.
  • Izdelki z vidnimi sledovi montaže (rabljeni avtobusi, montažne praske…) niso upravičeni do vračila.
  • Prepričajte se, da izdelek ustreza vašim potrebam in željam.

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni za uporabo v zakonskem roku za odstop.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek odprete, preverite in če ni primerno, ga vrnete. Ta navodila so neveljavna, če je izdelek napak => v tem primeru morate garancijo sprožiti, če je primerno.

Vrnitev poškodovanih paketov

Če ste ob prejetju paketa opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko prevzem zavrnete in dostavna služba nam ga vrne. Če po prejetju in odpiranju paketa opazite škodo, nas kontaktirajte in poskrbeli bomo, da bo vaša reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pritožbe

Prodajalec spoštuje trenutno veljavne zakone o varnosti uporabnikov. Prodajalec si bo po najboljših močeh prizadeval za zagotovitev najbolj gladkega in najučinkovitejšega postopka pritožb in za pritožbo imenoval skrbno osebo, s katero se lahko kupec obrne po elektronski pošti. Pritožbe je treba vložiti pisno po e-pošti: wecare@extragifts.com. Prodajalec bo potrdil prejem reklamacije v petih delovnih dneh in kupca obvestil, kako dolgo bo trajal postopek pritožbe, ter kupca sproti obveščal o informacijah med pritožbenim postopkom. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora nesimetričnost med njegovo ekonomsko vrednostjo in stroški, ki nastanejo v postopku pritožbe. Zato bo prodajalec po najboljših močeh poskušal pritožbo rešiti sporazumno.