Vračilo in vračilo kupnine

Vračilo in vračilo kupnine

Kupec ima pravico vrniti prejeto blago v roku 14 dni, pisno po elektronski pošti, da prodajalca obvesti o odstopu od naročila, ne da bi moral navesti razlog. Obvestilo o odstopu se lahko uporabi s tem obrazec za odstop ali z nedvoumno izjavo, iz katere je razvidno, da odstopa od pogodbe (naročila). Edini nadaljnji strošek, ki bremeni kupca, so stroški pošiljanja blaga nazaj prodajalcu. Obvestilo se šteje za sprejeto, če je bila pošiljka odposlana nazaj v dodeljenem roku. Na pošiljkah ne sprejemamo gotovine. Blago je treba prodajalcu vrniti v roku 14 dni od obvestila o odstopu.

Potrošnik lahko zahteva napake na kupljenem blagu iz garancije ali dejanske napake v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Garancijo lahko uveljavlja potrošnik za izdelke, za katere je garancija obvezna (seznam teh izdelkov določa  Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje)  in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje v 45 dneh ne odpravi, lahko potrošnik zahteva zamenjavo novega brezplačnega izdelka.

Vendar lahko potrošnik za vsak kupljeni izdelek uveljavlja stvarno napako (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katero ni dana garancija, uveljavi pravice do stvarne napake in lahko isto odloči, če ne želi uveljavljati garancij za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Zaradi stvarne napake se potrošnik lahko v dveh mesecih od odkritja stvarne napake prodajalcu pritoži zaradi napake na izdelku (za napake, ki se na izdelku pojavijo po dveh letih od prejema, prodajalec ni več odgovoren) , in na lastno zahtevo napaka ali vračilo plačanega zneska sorazmerno z napako ali zamenjavo blaga ali vračilom plačanega zneska. Potrošnik mora napako podrobneje opisati v obvestilu o napaki in prodajalcu dovoliti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje izpolniti zahtevo potrošnika čim prej in najkasneje v osmih dneh. Če pride do spora glede napake, mora podjetje potrošniku v istem roku dati pisni odgovor.

Prav tako je treba opozoriti, da lahko potrošnik v primeru storitev upravičeno uveljavlja pravice, ki izhajajo iz stvarne napake, v smislu uveljavljanja pravic, ki izhajajo iz stvarnih napak na blagu.

Prejeto blago je treba vrniti nepoškodovano in v enaki količini, razen če je bilo blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali je pomanjkljiva in ni krivda kupca.

Pri vračilu blaga, za katerega je bila ob nakupu uporabljena promocijska koda, se znesek šteje za popust in za vračilo ni dolžan (povrnemo povrnjeno vsoto).

Plačilo naročila bomo vrnili v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v roku 14 dni po prejetju vrnjene pošiljke na naš naslov. Nadomestila se nakažejo na bančni račun kupcev.

Prodajalec bo vrnil plačila z istim načinom, kot ga je uporabil kupec, razen v primeru, da je kupec izrecno zahteval drugačen način in ta način za prodajalca ne predstavlja dodatnih stroškov. Za podrobnejše informacije o postopku vračila pošljite e-pošto na [e-pošta zaščitena].

V primeru, da kupec blago pošlje nazaj v dodeljenem dnevnem roku 14 in zahteva vračilo, bo prodajalec kupcu povrnil celoten znesek (vrednost blaga, vrednost posla, vrednost pošiljanja).

Kupec lahko uveljavlja svojo pravico do odvzema pravice zaradi proizvodne napake, če o tem obvesti prodajalca v enem mesecu od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu podrobno opisati napako in prodajalcu omogočiti pregled napake. V primeru, da kupec želi uveljaviti svojo pravico do vračila kupca, je prodajalec dolžan le povrniti stroške blaga. Prodajalec ne odgovarja za napake na blagu, ki se pojavijo eno leto po nakupu.

Materialna napaka izdelka

Okvara je proizvodna napaka, če:

  1. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo;
  2. izdelek nima značilnosti, potrebnih za posebno uporabo, za katere kupec kupuje izdelek, za katerega prodajalec ve ali bi ga moral vedeti;
  3. izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali implicitno dogovorjene ali predpisane
  4. je prodajalec dostavil izdelek, ki se ne ujema s prikazanim vzorcem ali modelom, ali če je bil vzorec ali model prikazan samo v informativne namene

Če ima izdelek napako v proizvodnji in je prodajalec o tem pravilno obvestil kupca, ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva, da:

  • prodajalec popravi pokvarjeno blago oz
  • povrne del vrednosti blaga sorazmerno z napako oz
  • nadomešča blago z napako z novim blagom brez napake oz
  • vam povrne vrednost nakupa.

Potrošnik mora prodajalca o napaki obvestiti v dveh mesecih po odkritju napake (po dveh letih od nakupa prodajalec za napake ne odgovarja več).

Vračila niso možna za programsko opremo, avdio in video pripomočke ali če je kupec odprl varnostni pečat, uporabil izdelke itd.

Vračilo blaga

Če ste kupili izdelek napačne velikosti ali vam izdelek ne ustreza, ga lahko zamenjate za drug izdelek v 14 dneh od prvotnega nakupa. Neprimeren izdelek je treba nepoškodovanega poslati nazaj na naslov za vračilo in sporočiti nam morate, s čim ga želite nadomestiti. Morebitne razlike v cenah med neprimernim in nadomestnim izdelkom lahko pokrijete z doplačilom ali z vračilom na vaš bančni račun.

Kako vrniti naročeno blago?

Ker je s spletnim nakupovanjem težko dobiti resnično perspektivo izdelkov, kupcem omogočamo, da izdelke vrnejo in zamenjajo v zakonskih okvirih. Za postopek vračanja brez zapletov sledite spodnjim navodilom:

  • Embalažo previdno odprite, poskušajte jo čim manj poškodovati in hraniti v nespremenjeni količini.
  • Ko preizkušate oblačila, preverite, ali ustreza velikost oblek pod njimi, ne na goli koži.
  • Izdelki, namenjeni vaginalni, analni in oralni uporabi, in drugi izdelki, ki pridejo v stik s telesnimi tekočinami, niso upravičeni do vračila zaradi zdravstvenih in higienskih razlogov, potem ko so bili uporabljeni.
  • Pazite, da izdelkov ne poškodujete, odrgnite ali praskate, saj poškodovani izdelki niso upravičeni do vračila.
  • Izdelkov ne odpirajte z varnostnimi tesnili. Če je bil pečat zlomljen, vračila niso možna (avdio / video vsebina).
  • Izdelki z vidnimi sledovi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) zaradi zdravstvenih težav in higiene niso upravičeni do vračila.
  • Izdelki z vidnimi sledovi montaže (rabljeni avtobusi, montažne praske…) niso upravičeni do vračila. Pred namestitvijo se torej prepričajte, da izdelek ustreza vašim potrebam in željam.

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonsko določenem času umika.

Odstop od pogodbene možnosti je namenjen temu, da izdelek odprete, preverite in če ni primeren, ga vrnete. Ta navodila so neveljavna, če je izdelek v okvari -> v tem primeru morate sprožiti garancijo, če je primerno.

Vrnitev poškodovanih paketov

Če ste ob prejetju paketa opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko prevzem zavrnete in dostavna služba nam ga vrne. Če po prejetju in odpiranju paketa opazite škodo, nas kontaktirajte in poskrbeli bomo, da bo vaša reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pritožbe

Prodajalec spoštuje trenutno veljavne zakone o varnosti uporabnikov. Prodajalec si bo po najboljših močeh prizadeval za zagotovitev najbolj gladkega in najučinkovitejšega postopka pritožb in za pritožbo imenoval skrbno osebo, s katero se lahko kupec obrne po elektronski pošti. Pritožbe je treba vložiti pisno po e-pošti: [e-pošta zaščitena]človek. Prodajalec bo potrdil prejem reklamacije v petih delovnih dneh in kupca obvestil, kako dolgo bo trajal postopek pritožbe, ter kupca sproti obveščal o informacijah med pritožbenim postopkom. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora nesimetričnost med njegovo ekonomsko vrednostjo in stroški, ki nastanejo v postopku pritožbe. Zato bo prodajalec po najboljših močeh poskušal pritožbo rešiti sporazumno.