Pogosta vprašanja

Informacije o pošiljanju

Katere metode dostave so na voljo?

Na voljo bodo različni načini pošiljanja, odvisno od artiklov, ki jih kupite na spletnem mestu extragifts.com in od mesta, kamor bodo artikli dostavljeni. Dostavo opravijo dostavna služba GLS in dostavna služba Packet International, odvisno od namembne države.

Kako slediti mojemu naročilu?

Ko je vaše naročilo poslano, boste od podjetja GLS prejeli sporočilo in vse podrobnosti o postopku sledenja.

Koliko časa bo trajalo, da dobim paket?

Dobavljamo samo ob delovnih dneh. Delovni dnevi so od ponedeljka do petka, razen praznikov. Vsa naročila po 12. uri bodo obdelana naslednji delovni dan. Zaradi velikega obsega lahko vaše naročilo traja dlje, kot je bilo predvideno.

Za oddaljene lokacije dodajte predvideni čas dostave vsakega načina pošiljanja 2–5 delovnih dni.

Informacije o plačilu

Kateri načini plačila so sprejeti?

  • Z veseljem sprejemamo kreditne kartice Visa, MasterCard in American Express.
  • PayPal
  • PREDRAČUN
  • Gotovina ob dostavi (Nadomestilo za to plačilno sredstvo je 1.9 €)

Kaj se zgodi, če pride do napake pri določanju cen?

Trudimo se zagotoviti natančnost cen in drugih informacij o izdelkih, prikazanih na naši spletni strani, vendar se včasih zgodijo napake. V takih primerih si extragifts.com izrecno pridržuje pravico, da pri sprejemanju spletnega naročila ne upošteva cenovnih napak, najdenih na tej spletni strani. Če pride do napake, vas bomo obvestili in preklicali naročilo. Vsa odobrena plačila za to naročilo bodo takoj povrnjena. Če najdete napako po dostavi naročila, se obrnite na našo skupino za pomoč strankam ali se obrnite na našo politiko vračila.

Kaj počnete z mojimi informacijami?

Vaše podatke uporabljamo za natančno in hitro izpolnitev vašega naročila in za izboljšanje vaše nakupovalne izkušnje. Spoštujemo vašo zasebnost in teh podatkov nikoli ne delimo z nikomer, razen v povezavi z vašim naročilom. Če želite izvedeti več, si oglejte naš zasebni pravilnik.

Naročila in vračila

Kako lahko naročim?

Za podrobnejše informacije kliknite na fotografijo ali ime izdelka. Če želite oddati svoje naročilo, izberite želeno specifikacijo in vnesite količino ter kliknite "Kupi zdaj".

Vnesite zahtevane podatke, kot so naslov za dostavo, vrsta količine itd. Preden kliknete »Oddaj naročilo«, natančno preverite podrobnosti o naročilu. Če želite dodati nov naslov za dostavo, kliknite »Dodaj nov naslov«. Če želite urediti trenutni naslov za dostavo, kliknite 'Uredi ta naslov'. Po potrditvi naročila boste samodejno preusmerjeni na stran za plačilo.

Kako lahko prekličem ali spremenim naročilo?

Če želite izdelke odstraniti iz naročila, izberite elemente in kliknite Prekliči (x) označene elemente, ko končate.

Če želite preklicati celotno naročilo, ki je bilo obdelano, nam pišite na [e-pošta zaščitena] ali po telefonu in prekličite naročilo. Za potrditev preklica boste potrebovali # številko naročila.

Na koga naj se obrnem, če imam kakršna koli vprašanja?

Na našo skupino za podporo strankam se lahko obrnete po e-pošti ali mobilnem telefonu ali prek zasebnega sporočila na Facebook strani ali Instagramu.