Splošni pogoji za Extragifts.com

Splošni pogoji za Extragifts.com

Splošni pogoji spletne trgovine so skladni z Zakon o varstvu potrošnikov, priporočila GZS in mednarodne kodekse za e-trgovino. Prosimo vas, da pred oddajo naročila natančno preberete pogoje in če se z njimi ne strinjate, ne oddajte naročila. 

Registracija ali nakup bo razumljen kot sprejetje pogojev, saj so temelj pogodbe med kupcem in prodajalcem.

Opredelitve

Prodajalec je NEW FLAME, spletna trgovina, d.o.o., Vrtna ulica 17, 3220 Štore, EU-Slovenija

  1. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, po drugi strani pa kupec v spletni trgovini
  2. spletna trgovina je informacijski sistem, katerega namen je prikaz in prodaja izdelkov uporabniku

Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številko vpisa:

Ime podjetja: NEW FLAME, spletna trgovina, d.o.o.

Sedež: Vrtna ulica 17, 3220 Štore

Matična številka: 8320659000

Davčna številka: SI54298164

Davčni zavezanec: DA

Vpis v organ za registracijo: 20.11.2018

Register: Okrožno sodišče v Ljubljani

Srg 2018/46050

SKD: G47.910 - Trgovina na drobno po pošti ali prek interneta

IBAN SI56 6000 0000 0908 088 (odprt 26. februarja 2019, LON dd, Kranj)

 

Registracija

Uporabnik bo ob registraciji pridobil uporabniško ime, ki je isto kot njegov e-poštni naslov in uporabniško izbrano geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Ob registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika in poslovne odnose med kupcem in prodajalcem.

Prodajalec se zavezuje, da bo uporabniku vedno posredoval naslednje podatke:

  1. identiteta podjetja (naziv in sedež, matična številka)
  2. kontaktni naslovi, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga ali storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. razpoložljivost izdelka (vsak izdelek ali storitev, ponujena v spletni trgovini, mora biti na voljo v razumnem času)
  5. pogoji dostave izdelkov ali storitev (način, čas in kraj)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in morajo biti jasno navedene, ali vključujejo davčne in prevozne stroške ali ne
  7. načine plačila in dostave
  8. veljavnost ponudbe
  9. časovno obdobje, v katerem je mogoče odstopiti od pogodbe; poleg tega o tem, ali in kakšni so stroški vračila izdelka
  10. postopek pritožb mora biti obrazložen, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za pomoč strankam

Postopek naročila

  1. Naročilo prejeto

Po oddaji naročila bo kupec prejel avtomatsko e-pošto s podrobnostmi svojega naročila. V tem koraku ima kupec časovno obdobje 1, v katerem lahko naročilo prekliče. Kupec ima obsežne podatke o statusu in vsebini naročila, ki je na voljo na spletni strani.

  1. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, ga pošlje v nadaljnjo obdelavo. Prodajalec pregleda naročilo, preveri dostavo naročenih izdelkov in naročilo potrdi ali naročilo zavrne z razlogom. Prodajalec se lahko obrne na kupca po določenem elektronskem sporočilu ali telefonski številki, da preveri verodostojnost danih podatkov. Po potrditvi naročila bo prodajalec kupca o predvidenem roku dobave obvestil po e-pošti. Pogodba med kupcem in prodajalcem je zdaj nepreklicno sklenjena.

  1. Blago odpremljeno

Prodajalec blago pripravi in ​​odpremi v roku 24 / 48 ur po potrditvi naročila. Prodajalec kupca obvesti o pravilniku o vračilu in pritožbah ter kontaktnih podatkih v primeru zamude pri dostavi.

4. Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je shranjena v elektronski obliki na strežniku podjetja. Kupec lahko do besedila pogodbe dostopa pisno z zahtevo po e-pošti na info@extragifts.com. [e-pošta zaščitena]

Uporabnik lahko kadar koli prekliče registracijo. To stori tako, da prodajalca pisno obvesti o preklicu registracije. Pred oddajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik s prodajalcem poravnati morebitne neporavnane obveznosti.

Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga

Kupec ima pravico, da prejeto blago vrne v 14 dneh od datuma prejema, pisno po e-pošti, da prodajalca obvesti o odstopu od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog. Obvestilo o odstopu lahko oddate z uporabo:

za Slovenijo: spletnega obrazca ali

za druge države EU:  Obrazec za reklamacijo.pdf v angleščini

Ta obrazec vsebuje nedvoumno izjavo, iz katere je razvidno, da odstopa od pogodbe (naročila). Edini nadaljnji stroški, ki bremenijo kupca, so stroški pošiljanja blaga nazaj prodajalcu. Obvestilo se šteje za sprejeto, če je bila paketna pošiljka poslana nazaj v določenem časovnem okviru. Plačil po povzetju ne sprejemamo ali vrnjenih pošiljk ne plačujemo. V tem primeru se šteje za nesprejeto. Blago je treba prodajalcu vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Kupec lahko nakupu za vračilo blaga doda 7-dnevno podaljšanje brez kakršnih koli obrazložitev. Stroški so 0.99 €.

Prejeto blago je treba vrniti nepoškodovano in v enaki količini, razen če je bilo blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali je pomanjkljiva in ni krivda kupca.

Pri vračilu blaga, za katerega je bila ob nakupu uporabljena promocijska koda, bo znesek upoštevan s popustom. Kupec bo povrnjen s plačano vsoto.

Vrnili vam bomo plačilo naročila v najkrajšem možnem času, vendar najpozneje v 14 dneh po prejemu kupčevega obvestila o odstopu od naročila. Vračila se izvedejo na bančnem računu kupcev, ki mora biti naveden v obrazcu za dvig ali prek e-pošte na [e-pošta zaščitena]

Prodajalec bo povrnil plačila z istim načinom, kot ga je uporabil kupec, razen v primeru, da je kupec izrecno zahteval drugačno metodo in prodajalec ne bo povzročil dodatnih stroškov. Za podrobnejše informacije o postopku vračanja pošljite e-pošto na [e-pošta zaščitena] .

V primeru, da kupec blago pošlje nazaj v dodeljenem 14-dnevnem roku in zahteva vračilo kupca, mu prodajalec po prejemu blaga ali izdelka povrne celoten znesek (vrednost blaga, vrednost transakcije).

Kupec lahko uveljavlja svojo pravico, ki izhaja iz proizvodne / stvarne napake, če prodajalca obvesti v enem mesecu od dneva, ko je napako odkril. Kupec mora v obvestilu podrobno opisati napako in prodajalcu omogočiti vpogled v napako. V primeru, da želi kupec uveljaviti svojo pravico do povračila, je prodajalec dolžan le povrniti stroške blaga. Prodajalec ne odgovarja za napake na blagu, ki so se pojavile eno leto po nakupu ali z nakupom dodatne garancije za eno dodatno leto.

Družba je odgovorna za stvarne napake na blagu, ki se pojavijo v dveh letih od prejema blaga, v skladu z določbami ZVPot. Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec blago dobaviti potrošniku v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake pri njegovem delovanju.

Okvara je proizvodna napaka, če:

  1. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo;
  2. izdelek nima značilnosti, potrebnih za posebno uporabo, za katere kupec kupuje izdelek, za katerega prodajalec ve ali bi ga moral vedeti;
  3. izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali implicitno dogovorjene ali predpisane
  4. je prodajalec dostavil izdelek, ki se ne ujema s prikazanim vzorcem ali modelom, ali če je bil vzorec ali model prikazan samo v informativne namene

Če ima izdelek napako v proizvodnji in je prodajalec o tem pravilno obvestil kupca, ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva, da:

  • prodajalec popravi pokvarjeno blago oz
  • povrne del vrednosti blaga sorazmerno z napako oz
  • nadomešča blago z napako z novim blagom brez napake oz
  • vam povrne vrednost nakupa.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico od prodajalca zahtevati odškodnino, zlasti pa povračilo stroškov materiala, rezervnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki izhajajo iz izpolnjevanja obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Potrošnikove pravice iz prvega odstavka potečejo dve leti od dneva, ko je prodajalca obvestil o stvarni napaki.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje izpolniti zahtevo potrošnika čim prej, vendar najpozneje v osmih dneh. Podjetje mora na zahtevo potrošnika odgovoriti pisno najpozneje v osmih dneh po prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Garancija

Za prodajalčevo blago velja prostovoljna garancija, če je to navedeno na garancijskem listu ali računu, ki ga kupcu izročite ob dobavi, če je navedeno na takem dokumentu, obvezno jamstvo pa velja pod zakonskimi pogoji. V primeru prostovoljnega zavarovanja se določbe prostovoljnega poroštva uporabljajo za zadeve, pri katerih zavarovanje odstopa od teh splošnih pogojev ali predpisov. Kakršna koli garancija velja le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in proti predložitvi garancijske kartice ali računa.

V odsotnosti informacij o prostovoljnem zavarovanju na dokumentih iz prejšnje točke se v vsakem primeru šteje, da prostovoljnega poroštva ni.

V kolikor je izključena odgovornost prodajalca po teh splošnih pogojih, to velja tudi za osebno odgovornost njegovih zaposlenih, dobaviteljev, agentov, zastopnikov in pomočnikov.

Prodajalec je odgovoren za stvarne napake blaga v skladu z določbami civilne zakonodaje. Za potrošnike veljajo določbe zakonodaje o varstvu potrošnikov, tudi če odstopajo od spodaj navedenih pravil.

Prodajalec mora blago dostaviti kupcu v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake pri njegovi izpolnitvi.

Načini plačila

Prodajalec ponuja naslednje načine plačila:

  • predplačilo na bančni račun prodajalca
  • kreditne kartice
  • PayPal plačilo na račun prodajalca
  • plačilo po povzetju (gotovina)

Prodajalec izda račun z jasno razdeljenimi stroški in davki.

Popusti, promocije in druge ugodnosti (npr. Brezplačna poštnina) niso kumulativni.

Fakturiranje

Prodajalec NEW FLAME, spletna trgovina, doo, priloži račun v fizični obliki ob dostavi pošiljke ali se pošlje elektronski račun v obliki pdf. dokumenta na e-poštni naslov kupca, razen če kupec ob oddaji naročila izrecno zahteva drugače. Stroški se odštejejo na računu, ki se nanaša na naročilo. Kupec je dolžan preveriti veljavnost podatkov po prejemu računa. Poznejše pritožbe glede veljavnosti podatkov na računu ne bodo upoštevane.

 

Razpoložljivost in dostava

Pri izdelkih na zalogi je pričakovana razpoložljivost delovnih dni 2-7 (prednostna), standardni delovni dnevi 5-10, čeprav je naročeno blago na zalogi običajno odposlano v urah 24 / 48. Pri izdelkih, ki niso na zalogi, je pričakovana razpoložljivost do 15-20 delovnih dni (ponavadi 15 dni). V primeru daljšega časa razpoložljivosti je kupec obveščen po elektronski pošti.

Pošiljanje

Prodajalec bo v dogovorjenem roku dostavil naročeno blago ali storitve.

Čas dostave je odvisen od zaloge izdelkov in države, kamor se pošilja.

Prodajalec si pridržuje pravico, da izbere drugo paketno storitev, če bo s tem uspešnejše izpolnjevanje naročila.

Stroški pošiljanja

Stroški pošiljanja za redno pošiljanje (prednostno pošiljanje) je enaka za vse države EU v predpisih z dogovorom s pogodbenim odpremnim podjetjem GLS in Packet International ne glede na težo izdelka.

CENIK

Prednostna poštnina za kategorijo Extra Shop je 9.94 € ne glede na težo izdelka.

Izjeme:

      • Strošek pošiljanja za kategorije ExtraGifts in GiftBox : brezplačna dostava (ne glede na težo izdelka).
      • Strošek pošiljanja za kategorijo OUTLET: 3.54 € (v primeru dodajanja v košarico izdelka iz kategorij ExtraGifts oz GiftBox - ni pristojbine za pošiljanje; ne glede na težo izdelka.)
      • Dodatna pristojbina za pošiljanje za način plačila Plačilo po povzetju: 1.9 € (samo v gotovini; ne glede na težo izdelka.)

 

Veljavnost ponudbe

Ob oddaji naročila cene veljajo za naročilo v trenutku potrditve naročila, vse cene vključujejo DDV. Cene in zaloge v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno resničnega stanja.

Ponudbe za blago v spletni trgovini veljajo do obvestila o odpovedi ali do trajanja zaloge.

Spletna trgovina extragifts.com sklepa pogodbe v angleškem jeziku, stran extragifts.si v slovenskem jeziku, stran extragifts.hr v hrvaškem jeziku, stran extragifts.pl v poljskem jeziku.

Starost soglasja

Z oddajo naročila pri ekstragiftih izjavljate, da ste ustrezne pravne starosti za nakup blaga, ki je prikazano v spletni trgovini. Če ugotovimo, da niste polnoletni za naročilo blaga, naročila ne bomo dolžni izpolniti.

Cene

Cene veljajo od točke potrditve naročila in nimajo vnaprej določenega datuma poteka.

Cene veljajo za zgoraj navedena plačilna sredstva pod zgoraj navedenimi plačilnimi pogoji.

Kljub našim prizadevanjem za zagotovitev najsodobnejših in točnih informacij obstajajo primeri, ko so informacije o cenah netočne. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka med obdelavo naročila spremeni, bo prodajalec kupcu ponudil takojšnjo preklic naročila in hkrati ponudil še eno rešitev, ki jo obe strani sprejmeta.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je dogovorjena na mestu potrditve naročila s strani prodajalca (kupec prejme e-poštno sporočilo z informacijami o naročilu).

Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji določeni za prodajalca in kupca.

Varnost

Prodajalec uporablja primerne tehnološke in organizacijske poti za zagotovitev prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil in plačil. V ta namen je spletna trgovina zaščitena s 256-bitnim SSL certifikatom, ki ga je izdala pooblaščena organizacija.

Komunikacija

Prodajalec lahko stopi v stik s kupcem samo prek komunikacije na daljavo, če se kupec izrecno strinja. Soglasje za to sprejmemo s prijavo na glasilo (spletni obrazec, offline obrazec), registracijo v spletni trgovini, oddajo naročila, prijavo na nagradno ponudbo ali drugimi promocijskimi aktivnostmi prodajalca ali z zahtevo prek drugih komunikacijskih sredstev .

Uporaba osebnih podatkov

Prodajalec si pridržuje pravico do uporabe vseh zbranih osebnih podatkov, za katere je uporabnik dovolil zbiranje, za namene neposrednega trženja.

Prodajalec lahko uporabi navedene osebne podatke za trženje vseh storitev, ki jih ponuja prodajalčevo podjetje.

Soglasje za uporabo osebnih podatkov sprejmemo s prijavo na e-novice (spletni obrazec, offline obrazec, e-pošta), registracijo v spletni trgovini, oddajo naročila, prijavo na nagradno ponudbo ali drugimi promocijskimi aktivnostmi prodajalca, ali na zahtevo prek drugih komunikacijskih sredstev.

V primeru, da se naročite na glasilo prek spletnega obrazca, se hkrati samodejno ustvari registriran uporabniški račun s samodejno generiranim geslom, razen v primeru, ko že obstaja uporabniški račun z istim e-poštnim naslovom.

Prodajalec zagotavlja, da bodo vsa oglaševalska sporočila:

  1. biti jasno in nedvoumno označena kot oglaševalska sporočila
  2. prodajalca jasno identificirati
  3. so jasno opredelili različne prodajne, promocijske in druge načine oglaševanja
  4. vedno spoštujte zahtevo uporabnika, da se odjavi od prejemanja oglaševalskih sporočil

Varnost osebnih podatkov

Prodajalec bo zbral in upravljal vse zbrane osebne podatke s skrbnostjo in v skladu z zakonodajo. Preberite več o varnosti osebnih podatkov: Varnostna politika.

Arhiviranje pogodb

Pogodba med prodajalcem in kupcem je trajno shranjena na e-poštnem strežniku - last podjetja NEW FLAME, spletna trgovina, doo, Vrtna ulica 17, 3220 Štore, EU-Slovenija.

Pritožbe

Prodajalec spoštuje trenutno veljavne zakone o varnosti uporabnikov. Prodajalec si bo po najboljših močeh prizadeval za zagotovitev najbolj gladkega in najučinkovitejšega postopka pritožb in za pritožbo imenoval skrbno osebo, s katero se lahko kupec obrne po elektronski pošti. Pritožbe je treba vložiti pisno po e-pošti: [e-pošta zaščitena]. Prodajalec bo potrdil prejem reklamacije v petih delovnih dneh in kupca obvestil, kako dolgo bo trajal postopek pritožbe, ter kupca sproti obveščal o informacijah med pritožbenim postopkom. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora nesimetričnost med njegovo ekonomsko vrednostjo in stroški, ki nastanejo v postopku pritožbe. Zato bo prodajalec po najboljših močeh poskušal pritožbo rešiti sporazumno.

Poravnave zunajzakonskih potrošniških sporov

Podjetje New Flame d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost - vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko zgornjega obrazca ali preko e-poštnega naslova (wecare@extragifts.com). Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prizadevamo si, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo. Nudimo tudi možnost izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti. (43b. člen ZVPot). Prodajalec v skladu z veljavnimi zakonskimi normativi ne priznava nobenega ponudnika za izvensodne reševanje potrošniških sporov kot odgovornega za reševanje potrošniških sporov, ki jih lahko stranka sproži v skladu z zakonom o zunajsodnih potrošniških poravnavah. NEW FLAME, spletna trgovina, d.o.o., kot prodajalec storitev in izdelkov v Evropi javno objavlja povezavo do spletne platforme zunaj sodnih poravnav (SRPS), do katere lahko uporabniki dostopajo europa.eu.

Izključitev odgovornosti

Prodajalec si pridržuje pravico, da onemogoči spletno stran ali onemogoči dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav ali vzdrževanja, ki tudi onemogočijo ali ovirajo uporabo spletne trgovine. Prodajalec ni odgovoren za kakršno koli škodo ali stroške, ki jih lahko uporabnik pridobi zaradi onemogočene, nedelujoče ali ovirane uporabe spletnih strani. Prodajalec ne jamči za natančnost, popolnost ali pravilnost vsebine na spletnem mestu in ne sprejema odgovornosti, ki jo lahko uporabnik utrpi zaradi zanašanja na vsebino.

Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki jo uporabnik lahko povzroči na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali drugem pripomočku zaradi uporabe spletnega mesta. Uporabnik je odgovoren za zagotavljanje ustrezne zaščite (protivirusno ipd.) Pred dostopom in uporabo spletnega mesta.

Kupec sprejema te splošne pogoje, ko naroči ali predloži podatke prodajalcu in dovoli nadaljnji stik po telefonu, navadni pošti ali e-pošti za informacije o naročilu, dodatna tržna prizadevanja, promocije itd. V primeru, da želi uporabnik prenehati prejemati promocijo, mora uporabnik pisno se obrnite na prodajalca po e-pošti na [e-pošta zaščitena] ali navadna pošta na naslovu NEW FLAME, spletna trgovina, d.o.o., Vrtna ulica 17, 3220 Štore, EU-Slovenija.

 

Štore, 26. novembra 2019 (dokument je bil nazadnje posodobljen 19.03.2021)